פיקסה סטודיו – עיצוב ובניית אתרים
www.pixa.co.il | [email protected]

לכבוד: חיים, hrflowers.co.il
050-0000000

PIXA

הצעת מחיר עבור: שדרוג אתר מסחר אלקטרוני

על הסטודיו

פיקסה סטודיו לעיצוב ובניית אתרים מתמחה בעיצוב, פיתוח וקידום אתרים במגוון שירותים טכנולוגיים. לפיקסה סטודיו קשת רחבה של כלים ומוצרים המותאמים ללקוח העסקי המעוניין לקדם את העסק ברשת הדיגיטלית כחלק מהפיתוח העסקי של העסק והשיווק שלו. לפיקסה סטודיו ניסיון רב בניהול ופיתוח פרויקטים, מתן פתרונות דיגיטליים בקשת רחבה וליווי מקצועי בכל שלב. פיקסה סטודיו מתחייבת לפעול תמיד במקצועיות ולתת את התוצר והשירות באיכות המרבית.

מהות העבודה

בניית מסמך אפיון האתר לפי צרכי העסק בניית סקיצה לעיצוב על פי הגדרת האפיון יצירת סביבת פיתוח על דומיין זמני הקמה והזנת תכנים ראשוניים באתר עד 10 עמודים התאמה רספונסיבית לטאבלטים ולסלולאר התקנת תוסף SEO מתקדם ורכיב נגישות העומד בתקן על פי חוק הדרכה ובדיקה של הלקוח למערכת האתר חיבור האתר לדומיין קבוע והעברתו לשרת אחסון.

1. בניית מסמך אפיון לאתר

הגדרת קווים מנחים לבניית האתר כדי לסייע לנו להבין את צרכי העסק וליישמם בעת פיתוח האתר. תהליך זה חשוב מאוד ועוזר לנו לגשר בתיאום הציפיות שלנו מול הלקוח. מסמך האפיון כולל: הגדרת מטרת האתר וקהל היעד שלו סיכום דרישות הלקוח ומה חשוב לו שיהיה באתר חלוקה להיררכיה ותפריטים דגשים לחוויית משתמש פונקציונליות האתר.

2. עיצוב סקיצה לאתר

לאחר אישור מבנה האתר בשלב האפיון יוטמעו האלמנטים העיצוביים תוך שימת דגש רב על אפקטים והעצמת חווית משתמש בגלישה באתר. עיצוב סקיצה כוללת: עיצוב סקיצה לדף הבית עיצוב סקיצה לעמוד פנימי עיצוב סקיצה לדף צור קשר שאר העמודים מתבססים על תבנית האתר ועוברים התאמה לשפה העיצובית.

3. הזנת תכנים לאתר

כחלק מהשירות הטוב ללקוח אנו נכניס את התכנים לאתר בצורה מסודרת וניתן את הנגיעות העיצוביות שלנו לנראות מושלמת בהתאם לתכנים שנקבל ממכם.

4. התאמה לטאבלטים וסמארטפונים

לאחר הטמעת העיצוב והזנת התכנים באתר אנו נעשה התאמות העיצוב לרזולוציות נפוצות של הטאבלטים והסמארטפונים והסתרת אזורים לא הכרחיים.

5. התקנת תוסף SEO מתקדם ורכיב נגישות

אנחנו נתאים את האתר בצורה המרבית שנוכל באמצעות תוסף SEO מתקדם על מנת שהאתר יהיה נגיש בצורה ידידותית למנוע החיפוש “גוגל” ויופיע במהרה בתוצאות החיפוש ויהיה מותאם לקידום אורגני ברמה הבסיסית. בנוסף נתקין באתר תוסף נגישות מתקדם על פי חוק הנגישות הקיים בישראל שחל על ארגונים גדולים וקטנים ואנו נדאג לכך שהאתר יעמוד בדרישות החוק.

6. הדרכת הלקוח לתפעול וניהול האתר

בסיום הפרויקט פיקסה סטודיו תעניק ללקוח עד 30 דק’ הדרכה לניהול בסיסי של המערכת כדי שהלקוח יוכל לתפעל את האתר באופן עצמאי: הזנת תכנים והוספת עמודים, החלפת תמונות וכל מה שהכרחי לניהול האתר.

7. בדיקת הלקוח לפני הגשה ואחריות

אנחנו נעמוד לרשות הלקוח למשך 30 יום לתיקון באגים ותקלות במערכת ככל שיתגלו. הלקוח יוכל להזמין בתוספת תשלום שירותי תחזוקת אתר, שדרוגים נוספים שלא קיימים כברירת מחדל במערכת.

8. חיבור האתר לדומיין והעברתו לשרת אחסון

לאחר חיבור האתר לחבילת אחסון אנו נדאג לחבר את האתר לכתובת הדומיין הקבועה שלו כדי להשלים את עליית האתר לאוויר סופית. בנוסף, כחלק מהשירות המשלים פיקסה סטודיו מציעה שירותי אירוח אתרים בתוספת תשלום על גבי שרת מהיר ומאובטח. השירות כולל שירותי תחזוקה שוטפים וסיוע בעדכון תכנים באתר ללא תוספת תשלום למען השירות הטוב. פירוט החבילה בהמשך המסמך.

9. זמני עבודה

זמני עבודה מרגע החתימה על מסמך זה, העברת מקדמה ובכפוף לקבלת חומרים הכרחיים מהלקוח: שליחת סקיצה ראשונית – עד 3 ימי עבודה מקצה שיפורים לסקיצה על פי הערות הלקוח – עד 3 ימי עבודה הזנת טקסטים והקמת עמודים נוספים – עד 3 ימי עבודה מקצה שיפורים ותיקונים סופיים– עד 4 ימי עבודה

פירוט עלויות

שם השירות

תיאור

מחיר

ליווי וייעוץ לאורך כל הפרויקט

זמינות ללקוח באמצעות הטלפון והמייל למענה על שאלות והפנייה לאנשי מקצוע במידת הצורך

כלול

שדרוג עיצוב אתר קיים

₪2,500

פיתוח פיצ'רים


₪3,500

תנאי שירות

  • תהליך השלמת הפרויקט יתבצע עד חודשיים ובכפוף לסעיף הזמנים מרגע החתימה ושליחת החומרים וזאת בתנאי שבמהלך הפרויקט במידה ויתבקש למסור חומרים נוספים, הם יוגשו בזמן סביר וללא עיכוב ע”י הלקוח. הספק יעשה כל שביכולתו בכדי שהעבודה תיעשה בצורה מקצועית, איכותית ומהירה.
  • הלקוח רשאי לקבל עד שעת הדרכה על המערכת ללא תשלום נוסף.
  • כל החומרים לרבות תמונות וטקסטים שיועלו לאתר באחריות הלקוח בלבד ולא יהיה שום טענה כנגד הספק וכל טענה שהיא תופנה ללקוח בלבד.
  • כל החומרים הנדרשים להשלמת הפרויקט ימסרו עד 14 ימים ומעבר למועד זה הספק רשאי לדרוש תשלום נוסף בגין הארכת פרויקט.
  • לאחר עדכון סיום בניית הפרויקט, הלקוח ישלח לספק פידבק והערות עד 7 ימים בצורה מסודרת במייל או בצורה שנקבעה. במידה ולא תתקבל מהלקוח תגובה תוך 7 ימים לא תהיה טענה מצד הלקוח בגין כל איחור בסיום והגשת הפרויקט.
  • דרישת מקדמה בסך 15% לפני תחילת הפרויקט ואת יתר התשלום בשלב השלמת הפרויקט ולא יאוחר מ – 7 ימים לאחר השלמת הפרויקט.
  • ניתן לשלם במזומן, בהעברה בנקאית, בצ’ק, בביט או בתשלום PAYPAL (עמלה על הלקוח).
  • לא תינתן מסירת קבצים ללא תשלום מלא על העבודה ואי השלמת התשלום הסופי יאפשר לספק לקבל את מלוא הזכויות על פרויקט לרבות הקבצים וכן הספק יהיה זכאי למכור את הפרויקט על מנת לזכות בתשלום וכן לפעול על פי חוק כנגד הלקוח להסדרת החוב הסופי.
  • במידה והלקוח ביקש להפסיק את הפרויקט, הלקוח לא יהיה רשאי לקבל חזרה את סך המקדמה וכן הספק יהיה רשאי לדרוש תשלום שעתי לפי תעריפי “שעות מתכנת” המצוין בתחילת הסכם זה על סך השעות שאותו עבד על הפרויקט עד לתהליך הפסקת העבודה.
  • כל תוספת או שינוי שלא הוסכם מראש אנו שומרים את הזכות לדרוש תשלום שעתי נוסף.
  • האתר יכלול כמקובל קישור קרדיט לאתר פיקסה סטודיו בתחתית האתר.

חתימת לקוח

השאר פרטים ואדאג לחזור אליך בהקדם האפשרי.