קדימה, תכף ממריאים!
הכלי העיקר שבאמצעותו מקדמים היום שירות או מוצר. דף הנחיתה מורכב בדרך כלל מעמוד יחיד שכל מטרתו איסוף “לידים” לקוחות מתעניינים שהשאירו פרטים בטופס צור קשר.
מה שמיוחד בעמוד כזה שהוא ממוקד ומדבר בשפה מכירתית כדי למשוך פניות מלקוחות שרוצים לרכוש את השירות או המוצר ולכן בנייה של עמוד כזה נעשית בתכנון נכון תוך כדי חשיבה יצירתית רבה.
מטרה נוספת ושימושית היא יצירת רשימת תפוצה באמצעות איסוף כתובות מייל מטפסי צור קשר כדי שבהמשך ניתן יהיה לשלוח להם מסרים שיווקים באמצעות מערכת לשיווק מסרים וכך ניתן יהיה למקסם מכירות.
כיצד בנוי דף נחיתה טוב?
מוד הבנוי מכותרות עם מסר שיווקי עם פנייה ללקוח באופן אישי על מנת לגרום לו להמשיך ולקרוא ועד יצירת פעולה כלשהי באתר כמו השארת פרטים בטופס או ביצוע רכישה ישירות בתוך העמוד (פעולת המרה).
יש לתת דגש חשוב לנראות הטפסים באתר ולעצב אותם באופן בולט ונגיש כדי לאפשר השארת פרטים בכל שלב שהוא נמצא בעמוד. בדרך כלל זו הדרך המועדפת של הלקוח ליצירת קשר כי היא לא תלויה בזמינות שלך או שלו ותוכל לחזור אליו בשלב מאוחר יותר. אמנם, יש גם לקוחות שיעדיפו ליצור קשר טלפוני וחשוב לתת לו גם את האפשרות הזאת באמצעות הצגת כפתור לחיוג או כפתור וואטסאפ לשליחת הודעה.
האם הקמת דף נחיתה יכולה להתאים לי?
- כדי לדעת את התשובה, כמה שאלות שתוכל לשאול את עצמך:
- האם אני רוצה למכור שירות או מוצר בודד?
- האם אני רוצה למלא את היומן שלי בפגישות?
- האם יש לי סדנה או אירוע שארצה לקדם?
- האם אני רוצה לקבל חשיפה תוך פרק זמן קצר יותר?
אם ענית כן על אחת מהשאלות או יותר, ייתכן שזה בדיוק מה שאתה צריך.